Italic’te bir haftasonu

Bu Cuma akşamı Tunalı civarında gezinip, birbirinden farklı ve epeydir uğramadığımız mekanları ziyaret etmek üzere yola çıktık. İlk aklımıza gelen yer Kıtırdı ancak Cuma akşamı kalabalığı yüzünden yer yoktu. Ancak biz yine de o bölgeden ayrılmayıp önce Random’a indik. Burada birer birta içtikten sonra bu defa Golden’a gittik. Fenerbahçe-Galatasaray maçından dolayı Golden da kalabalıktı ve tüm kalabalık dev ekranlara kitlenmiş maçı izliyordu. Bir bira da burada içtikten sonra nereye gitsek diye düşünerek Bestekar Sokakta ilerlemeye başladık. Tam Italic’in önünden geçerken Adam’ın gördüğü eski bir tanıdık bizim rotamızı buraya çevirmemize neden oldu.  Italic ilk açıldığı vakitlerde sık sık uğradığımız bir mekanken son aylardan buraya pek yolumuzu düşmemişti. İlk etapta eski tanıdıkları görmek cezbetti, ardından da arkadaşımın arkadaşı benim de arkadaşım mantığından yola çıkarak epeyce kalabalık bir grup haline gelerek geceyi sabaha kadar uzattık. Adam’ın arkadaşı Nazım’ın ya da Ankara’nın tanıdığı ismi ile DJ NEG çaldığı müzikler bizi zıpzıp zıplatırken, Italic’in işletmecisi Zafer  bütün müşterileri ile tek tek ilgilendi, bizimle eğlendi ve adeta bize sanki bir ev partisindeyiz hissini verdi. O gece o kadar hoplayıp zıpladıktan sonra bu defa aklımız yemeklerde kaldı ve Cumartesi günü öğle yemeği için yeniden Italic’in yolunu tuttuk. Açılalı epeyce olduğundan dolayı pek çoklarınızın mekan konusunda bilgi sahibi olduğunuzu varsaymakla birlikte yine de bilmeyenler için Bestekar Sokak’ta Tribeca ile birlikte benim en beğendiğim cafe/bistro olan İtalic’i resimlerle sizlere gösterelim.

Burası gerçekten de çok özenle döşenmiş bir mekan. Eski Subway olduğunu hatırlayanlar vardır mutlaka bir sandviççiden böyle bir yer yaratmak da gerçekten marifet işi bana sorarsanız. Ufak bir mekan o nedenle aynalarla ferahlatılmış.

Menü derseniz daha ziyade İtalyan mutfağı ağırlıklı, bruschettalar, paniniler, makarnalar menünün baş köşesindeler.  Öndeki ufak teras özellikle bahar ve yaz akşamlarında oturmak için ideal.  İşte sizin için seçtiklerim, afiyetle mideye indirdiklerim 🙂

Bu gördüğünüz Combo Bruschetta tabağı…

Ben en çok sol üst köşedeki somonlu kuşkonmazlı olanı beğendim ama hepsi lezzetli idi.

Ana yemek olarak yine somondan gidip, kremalı, somonlu makarna istedim…. O kadar güzel olmuştu ki sanırım tüm tabağı 5 dakikada silip süpürdüm.

Son olarak ise sofraya tiramisu geldi… Doğruyu söylemek gerekirse, Mezzalunanın tiramisusu daha güzel. Ancak bu tabağı silip süpürmemiz 3 dakika dahi sürmedi. Ben tiramisuda rom tadının biraz daha baskın olmasını seviyorum. Bundaki rom tadı bana biraz hafif geldi.

Ancak ortalamasına bakıldığında Italic bu haftasonu bizi gerçekten çok mutlu etti. Gerek gece gerek gündüz daha sık uğramamız gerektiğine karar verdik.

2 thoughts on “Italic’te bir haftasonu

Add yours

  1. İtalic’i duymuştum bir arkadaşımdan.. O da çok memnun kalmıştı. Somonlu kremalı makarnaya bayıldım. Gelecek günlerde mutlaka uğrayacağım. 🙂

    1. Gece gündüz her daim gidilir Italic’e 🙂 Lezzet merakı hepimizi obez edecek diye ödüm koupuyor 🙂

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

