Biraz da şikayet: Park Bravo’nun İlginç Tüketici Politikası

Hayat hep eğlence dolu, restoranlarda, sinemalarda geçmiyor sayın seyirciler. Bugün şikayetim var. Aslında kolay kolay birilerini şikayet etmem ancak hem vaktimi yedikleri, hem anlamsızlık yaptıkları, bir de üstüne sinirimi bozdukları için Park Bravodan şikayetim var. 

Bundan yaklaşık 1 ay önce bana hediye edilen eldivenler küçük geldiği için bugün Armada’daki Park Bravo mağazasına uğradım. Eldivenler hiç giyilmemiş, etiketleri sökülmemiş, üstelik de hediye paketinin içinde duruyordu. Elimdeki hediye kartı  ile mağaza yetkilisine talebimi ilettiğimde bana firmalarının satış yapıldıktan 30 gün içerisinde değiştirme işlemi yapabildiklerini, benim hediyem için bu sürenin 9 gün geçmiş olduğunu o yüzden değiştiremeyeceklerini ifade ettiler.  Mağaza Müdürüne de derdimi anlatmam fayda etmedi.

Ardından işe dönüp, genel müdürlüklerini aradım. Kadın bana kanunen değiştirme süresinin 1 ay olduğunu o yüzden değiştiremeyeceklerini söyledi. Karşımdakine bunun kanunla bir alakası olmadığını, bunun şirket politikaları ile alakalı olduğunu, bana hediye gelmiş bir ürünün 1 aylık opsiyonunun hediye bana verilmeden çoktan işlemeye başladığını, bazı durumlarda bu süre aşıldıktan sonra hediyenin sahibine ulaşabileceğini anlattım. Ancak yine anlamadı.

Şimdi bir kez de buradan anlatıyorum Sayın Park Bravo yetkilileri,

4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında sadece “Ayıplı Mal” tanımı yapılmıştır. Satın alınan ürünlerin değiştirilmesine ilişkin hükümler bu Kanunda düzenlenmemiştir.  Dolayısı ile ısrarla ettiğiniz ilk bir ay değiştirme opsiyonu tamemen sizin tercihinizdir. 

Size malınızı geri alın payayı geri ödeyin diyen yok! Etiketi üzerinde ve hediye gelmiş bir ürünün bir büyük bedeninin verilmesi talep edilmiş basitçe. Sanki 100 parça siparişi geri getirmişizcesine saçma sapan Kanunen değiştiremeyiz gibi açıklamalar yapmanız gerçekten komik olmaktan ileri gidemiyor. Koyduğunuz kural ile kurumsallık ilkesine sıkı sıkıya bağlı kaldığınızı düşünürken, bir mağaza yöneticisine yukarıda belirtilen mazeretlerle başvuran müşteri konusunda inisiyatif alma yetkisini verememeniz aslında profesyonellik konusunda bir arpa boyu yol gidemediğinizi gösteriyor.

O yüzden birine Park Bravo’dan hediye alırken dikkat edin, hediyenizi vermeyi geciktirirseniz ve hediyenizi alan kişinin değişiklik yapması gerekirse sıkıcı durumlarla karşılaşabilirsiniz. 

Son olarak, eldivenler bugün ofiste bir külkedisi hikayesi yaşanmasına yol açtı. 🙂  Oda oda gezip ofisteki tüm kızlara eldivenleri denetmem gerekti.  Sonunda benden daha narin elleri olan Modern Külkedisi eldivenlerine kavuştu.

Reklamlar

2 thoughts on “Biraz da şikayet: Park Bravo’nun İlginç Tüketici Politikası

Add yours

  1. hiiii benim hediyem … demek ole…bak…koca magaza…ve bir eldiven…ve hediye ustelik…ben bunu herkese anlatmaz miyim…iade almayani duydum hem de cokca ama degisim icin nazlanani duymamistim. bu tuketici kanunu cok yetersiz. benim ve baskalarinin basina gelen ole cok benzer olay var ki. satarken yapmazik siritmalari bitmez ama ufacik bir problemin ciksin yuzune bakmazlar. yav ben sana done done gelip alisveris yapmayacak miyim???…

    1. Canım limon kabuğu:)

      Neden takıyorsun kafana… Ben sadece koskoca bir markanın tüketici politikasının bu halde olmasına sinir oldum. Ama geçti gitti:) O yüzden üzülme be canım.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

%d blogcu bunu beğendi: